Contul meu
In perioada 25 iulie- 12 august atelierul este in vacanta. Comenzile plasate incepand cu 15 iulie vor fi livrate dupa data de 15 august.
Cauta

Politica de retur

Garantie

Garantia comerciala a produselor Authentic este de 30 zile calendaristice de la intrarea in posesie a produsului/produselor achizitionate.
Fiecare produs comercializat de Authentic beneficiaza de o garantie de conformitate de 2 ani conform art 16. din Legea 449/2003. Durata medie de utilizare a produselor noastre este de 6-9 luni sub conditia ca in perioada medie de utilizare fiecare pereche de incaltaminte achizitionata sa fie purtatã alternativ cu minim alte 3 perechi de incaltari.

În cazul neconformității produsului, consumatorul are dreptul de a solicita repararea produsului, înlocuirea acestuia sau, după caz, restituirea contravalorii aferente produsului. În cazul unei reclamații, authentic.ro poate repara produsul, înlocui cu unul identic sau, dacă acesta nu este disponibil în stoc, cu un alt produs, cu posibilitatea plății sau restituirii unei diferențe de preț. Daca se constată că produsul nu poate fi reparat, va proceda la înlocuirea acestuia. În cazul în care produsul nu este disponibil iar consumatorul nu dorește înlocuirea produsului defect cu un alt produs, se va rambursa consumatorului contravaloarea produsului, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data primirii reclamației scrise și a produsului în cauză. Orice măsură reparatorie nu poate depăși 30 zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunoștința authentic.ro lipsa de conformitate a produsului.

Deteriorările produselor, cum ar fi, de exemplu: zgârieturile, petele, rupturile care nu au fost aduse la cunoștința authentic.ro în momentul recepționării produsului de către consumator, în vederea acordării garanției, nu sunt acoperite de garanție. Intervențiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instrucțiunilor de întreținere și curățare, precum și utilizarea acestuia în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput conduce la anularea garanției. În cazul specific al încălțămintei, disconfortul, rănile sau deformările piciorului și deteriorarea încălțămintei provenite de la purtarea încălțămintei de mărime sau formă nepotrivită cu piciorul, precum și utilizarea sau întreținerea incorectă este exclusiv în responsabilitatea consumatorului și anulează garanția. Folosirea excesivă, anormală, îngrijirea necorespunzătoare sau lipsa ei, neglijența, utilizarea necorespunzătoare duce la pierderea garanției.

Uzura excesivă a tocurilor datorată tocirii și deteriorările fețelor sau ale tălpilor, apărute în urma lovirii sau frecării cu alte materiale, suprafețe sau expunerii la soare sau la temperaturi ridicate, nu sunt acoperite de garanție.

Spălarea încălțămintei cu apă sau în mașina de spălat, curățarea cu detergenți de rufe sau produse de albire se face pe propriul risc și are ca urmare pierderea garanției.

Deteriorările apărute ca urmare a contactului prelungit cu apă, zăpadă, solvenți, combustibili, nisip, smoală, bitumul moale sau alte materiale corozive nu sunt acoperite de garanție. 

Pentru a proteja pielea dumneavoastră de acțiunea substanțelor chimice, încălțămintea este vopsită cu culori vegetale, ca urmare vopseaua interioară poate migra. Acesta nu este un defect sau motiv de reclamație. Din această cauză recomandăm utilizarea produselor de fixare a culorii.

Încălțămintea poate fi confecționată parțial sau în întregime prin manufacturare și ca urmare poate prezenta mici diferențe sau neregularități. Acestea nu constituie defecte de fabricație si sunt un indiciu al autenticității.

Garantia acopera lipsa de conformitate existenta la momentul achizitionarii produsului.

 

Conditii de returnare

Cererea de returnare se efectueaza in maxim 10 zile de la primirea produsului de catre client.
Produsele returnate trebuie sa fie noi, nefolosite, fara urme de uzura fizica sau deteriorare. Produsele de incaltaminte trebuie probate pe o suprafata neteda care nu lasa urme de uzura pe talpa.
Produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original nedeteriorat, cu etichetele originale nedeteriorate. Atat cutia de pantofi cat si etichetele sunt parte a produsului achizitionat.
Formularul de retur ( https://authentic.ro/pages/formular-returnare ) trebuie completat cu toate informatiile: motiv retur,datele complete de contact ale clientului. Va rugam sa ne informati de aceasta actiune la adresa de mail comenzi.authentic@gmail.com mentionand motivul returului.
Produsele Authentic se vor returna prin intermediul oricarei firme de curierat si numai la adresa indicata in Formularul de retur si contact site: SC. Shoes Maze SRL, Bucuresti, Str.Veseliei, nr. 5A, SECTOR 5,tel: 0732881910
Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre tine orice produs care nu indeplineste intocmai si cumulativ toate conditiile de returnare de mai sus.
Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de tine.

NOTA: Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt oficiu postal.
NOTA: Solicitarile repetate de retur de catre acelasi client pot fi considerate abuz.

Marime nepotrivita
Produsul care nu ti se potriveste ca marime poate fi inlocuit cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, o marime in plus sau in minus. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data si pentru un singur produs, si trebuie sesizat in termen de 10 zile de la receptia produsului.
Orice sesizare privind marimea nepotrivita dupa o perioada mai mare de 10 zile de la receptia produselor este considerata expirata.
Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) si/sau OUG 34/2014 art. 16 lit. c).Retururile pentru marime nepotrivita nu se aplica produselor achizitionate in cadrul promotiilor / produselor primite cadou.
NOTA: Nu se inlocuiesc produse dintr-un model cu produse din alt model.
NOTA: Nu se accepta retururile repetate pentru marime nepotrivita.

 

 

Returul nu este gratuit

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in Formularul de Retur. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

 

 Produse personalizate

Te rugam sa ai in vedere faptul ca produsele personalizate nu se afla pe stoc. Acestea sunt manufacturate dupa specificatiile configurate de tine: culoare, textura piele (piele normala, intoarsa sau lacuita), inaltimea tocului si a platformei, funda, barete peste glezna sau peste picior, dimensiuni (lungimea piciorului, circumferinta in jurul monturilor). Astfel, esti pe deplin responsabil de ‘imaginea’ si dimensiunea produsului final. Daca produsul iti este prea mare/prea mic inseamna ca masuratorile luate de tine nu au fost corecte. 

Produsele personalizate, se lucreaza manual si intra in executie la cererea expresa a clientului, fapt care atrage dupa sine imposibilitatea de a returna produsul.

Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”
Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: [...] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar [...]."

 

In cat timp primesc banii inapoi?
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data la care am fost informati de decizia de retur si primirea produsului/produselor retur.
Restituirea contravalorii produselor se face prin transfer bancar in contul specificat (informatii necesare: Nume titular cont, nume banca, cont IBAN).

 

Multumim,

Echipa Authentic