Politica de retur

Garantie

Garantia comerciala a produselor Authentic este de 30 zile calendaristice de la intrarea in posesie a produsului/produselor achizitionate.
Fiecare produs comercializat de Authentic beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003 si conform prevederilor art. 7.7.1. 
 In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003, consumatorul poate solicita in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea produsului, iar daca repararea nu este posibila, aducerea la conformitate se face prin inlocuire. Daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile se restituie contravaloarea produsului.

 

Conditii de returnare

Cererea de returnare se efectueaza in maxim 10 zile de la primirea produsului de catre client.
Produsele returnate trebuie sa fie noi, nefolosite, fara urme de uzura fizica sau deteriorare. Produsele de incaltaminte trebuie probate pe o suprafata neteda care nu lasa urme de uzura pe talpa.
Produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original nedeteriorat, cu etichetele originale nedeteriorate. Atat cutia de pantofi cat si etichetele sunt parte a produsului achizitionat.
Formularul de retur ( https://authentic.ro/pages/formular-returnare ) trebuie completat cu toate informatiile: motiv retur,datele complete de contact ale clientului. Va rugam sa ne informati de aceasta actiune la adresa de mail comenzi.authentic@gmail.com mentionand motivul returului.
Produsele Authentic se vor returna prin intermediul oricarei firme de curierat si numai la adresa indicata in Formularul de retur si contact site: SC. Nicoly Store SRL, Bucuresti, Str.Veseliei, nr. 5A, SECTOR 5,tel: 0732881910
Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre tine orice produs care nu indeplineste intocmai si cumulativ toate conditiile de returnare de mai sus.
Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de tine.

NOTA: Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt oficiu postal.
NOTA: Solicitarile repetate de retur de catre acelasi client pot fi considerate abuz.

Marime nepotrivita
Produsul care nu ti se potriveste ca marime poate fi inlocuit cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, o marime in plus sau in minus. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data si pentru un singur produs, si trebuie sesizat in termen de 10 zile de la receptia produsului.
Orice sesizare privind marimea nepotrivita dupa o perioada mai mare de 10 zile de la receptia produselor este considerata expirata.
Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) si/sau OUG 34/2014 art. 16 lit. c).Retururile pentru marime nepotrivita nu se aplica produselor achizitionate in cadrul promotiilor / produselor primite cadou.
NOTA: Nu se inlocuiesc produse dintr-un model cu produse din alt model.
NOTA: Nu se accepta retururile repetate pentru marime nepotrivita.

 

 

Returul nu este gratuit

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in Formularul de Retur. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

 

 Produse personalizate

Te rugam sa ai in vedere faptul ca produsele personalizate nu se afla pe stoc. Acestea sunt manufacturate dupa specificatiile configurate de tine: culoare, textura piele (piele normala, intoarsa sau lacuita), inaltimea tocului si a platformei, funda, barete peste glezna sau peste picior, dimensiuni (lungimea piciorului, circumferinta in jurul monturilor). Astfel, esti pe deplin responsabil de ‘imaginea’ si dimensiunea produsului final. Daca produsul iti este prea mare/prea mic inseamna ca masuratorile luate de tine nu au fost corecte. 

Produsele personalizate, se lucreaza manual si intra in executie la cererea expresa a clientului, fapt care atrage dupa sine imposibilitatea de a returna produsul.

Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”
Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: [...] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar [...]."

 

In cat timp primesc banii inapoi?
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data la care am fost informati de decizia de retur si primirea produsului/produselor retur.
Restituirea contravalorii produselor se face prin transfer bancar in contul specificat (informatii necesare: Nume titular cont, nume banca, cont IBAN).

 

Multumim,

Echipa Authentic