Formular Returnare




Retur produse Authentic

 

Garantia comerciala a produselor Authentic este de 30 zile calendaristice de la intrarea in posesie a produsului/produselor achizitionate.
Fiecare produs comercializat de Authentic beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003 si conform prevederilor art. 7.7.1. 
 In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003, consumatorul poate solicita in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea produsului, iar daca repararea nu este posibila, aducerea la conformitate se face prin inlocuire. Daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile se restituie contravaloarea produsului.
Produsele returnate trebuie sa fie noi, nefolosite, fara urme de uzura fizica sau deteriorare. Produsele de incaltaminte trebuie probate pe o suprafata neteda care nu lasa urme de uzura pe talpa.
Produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original nedeteriorat, cu etichetele originale nedeteriorate. Atat cutia de pantofi cat si etichetele sunt parte a produsului achizitionat.
Produsele returnate trebuie sa fie insotite,in cutie-colet, de formularul de retur completat in clar cu toate informatiile:motiv retur,datele complete de contact ale clientului (se descarca Formularul de Retur de pe site) si sa ne informati de aceasta actiune la adresa de mail dan_dutulescu@yahoo.com mentionand motivul returului,modelul standard sau personalizat si datele de contact complete ale cumparatorului:nume,nr.tel,adresa si IBAN pentru transfer bancar.
Produsele Authentic se vor returna numai la adresa indicata in Formularul de retur si contact site: SC. Nicoly Store SRL, Bucuresti, Str.Veseliei, nr. 5A, SECTOR 5,tel: 0732881910
Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre tine orice produs care nu indeplineste intocmai si cumulativ toate conditiile de returnare de mai sus.
Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de tine.

NOTA: Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt oficiu postal.
NOTA: Solicitarile repetate de retur de catre acelasi client pot fi considerate abuz.

 

Te rugam sa ai in vedere ca produsele Authentic sunt manufacturate pe comanda doar din piele naturala integral (interior si exterior),nu se afla pe stoc, dupa specificatiile configurate de tine – culoare, textura piele ( piele normal,intoarsa sau lacuita) platou, toc, funda, barete peste glezna sau peste picior,altele – si deci esti pe deplin responsabil de ‘imaginea’ produsului final. Authentic garanteaza insa calitatea produsului achizitionat.
Toate materialele folosite în procesul de productie provin de la cei mai performanti furnizori din tara sau Europa si au fost supuse unor procese de testare inainte de vanzare. Pielea utilizata in realizarea produselor Authentic este naturala, iar tehnologia si etapele de manufactura implicate corespund celor mai inalte standarde de calitate.
Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator si/sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate.
Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”
Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: [...] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar [...]."
Totusi, avand in vedere ca ne dorim sa fii pe deplin multumita de produsele Authentic, te asiguram ca vom face tot posibilul sa rezolvam solicitarea ta de retur.

 

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. 

Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre Authentic.

In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in Formularul de Retur. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

 

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

 

Defecte fabricatie
Te asiguram ca toate produsele Authentic sunt verificate inainte de livrare din punct de vedere al calitatii si conformitatii. Totusi, in cazul sesizarii unor defecte majore de fabricatie te rugam sa ne anunti imediat si implicit se returnezi produsele. In aceasta situatie poti opta fie pentru inlocuirea produselor, fie pentru restituirea contravalorii produselor.
Orice sesizare privind existenta unor defecte de fabricatie dupa o perioada mai mare de 14 zile de la receptia produselor este considerata expirata.
Defectele de fabricatie se refera la produsele primite cu defecte: toc rupt / dezlipit, talpa rupta / dezlipita, piele rupta / taiata / crapata / patata, produs descusut. Defectele de fabricatie nu se refera la particularitati ale pieilor naturale: nervuri, mici diferente de culoare, semne caracteristice si neregularitati, tocmai acest lucru arata autenticitatea si calitatea pieilor din care sunt confectionate produsele. Pielea cu care este captusita incaltamintea nu a fost tratata chimic în mod excesiv pentru fixarea pigmentului (cu scopul protejarii pielii dvs), si deci exista riscul migrarii culorii. In cazul pieilor care au fost ceruite si lustruite manual, acestea continua sa se “uzeze” in mod natural, escoriatiile de culoare de la suprafaaa pieilor reprezentand un efect intentionat care are loc doar dupa purtare si tocmai acest lucru aduce individualitate produselor.
NOTA: Nu se inlocuiesc produse dintr-un model cu produse din alt model.
NOTA: Nu se accepta retururile repetate pentru defecte de fabricatie.

 

Marime nepotrivita
Produsul care nu ti se potriveste ca marime poate fi inlocuit cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, o marime in plus sau in minus. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data si pentru un singur produs, si trebuie sesizat in termen de 6 zile de la receptia produsului.
Orice sesizare privind marimea nepotrivita dupa o perioada mai mare de 6 zile de la receptia produselor este considerata expirata.
Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) si/sau OUG 34/2014 art. 16 lit. c).
Retururile pentru marime nepotrivita nu se aplica produselor achizitionate in cadrul promotiilor / produselor primite cadou.
NOTA: Nu se inlocuiesc produse dintr-un model cu produse din alt model.
NOTA: Nu se accepta retururile repetate pentru marime nepotrivita.

 

 Produsele realizate la comanda, nu sunt produse de serie, se lucreaza manual si intra in executie la cererea expresa a clientului, fapt care atrage dupa sine imposibilitatea de a returna produsul.

 

In cat timp primesc banii inapoi?
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data la care am fost informati de decizia de retur si primirea produsului/produselor retur.
Restituirea contravalorii produselor se face prin transfer bancar in contul specificat                  ( informatii necesare: Nume titular cont, nume banca, cont IBAN)

 

Multumim,

Echipa Authentic